1 Ocak 2016 Cuma

PDF KİTAP İNDİR





*      Bu kitapların hiçbirisi orijinal kitapların yerini tutmayacağı için eğer kitabı beğenirseniz kitapçılardan almanızı ya da internetten sipariş yolu ile almanızı rica ederim.

*   Bu sitenin amacı sadece kitap hakkında bilgi edinip, belli bir fikir sahibi olmanız ve hoşunuza giderse kitabı almanız içindir.
  
*   Bu sitede yayınlanan e-kitap veya dökümanların herhangi bir çıkarı ya da herhangi bir kuruluşa zarar verme amacı yoktur. Bu yüzden fikir alma amaçlı olarak 24 saat süreli kullanabilirsiniz. 
         
*   Dosyalar tanıtım amaçlı olduğundan hak sahibi şahıs veya şirketin bana e-mail atması halinde,isteği üzerine tüm dosyaları kaldırılır. 5846 sayılı kanunun 25. maddesinin ek 4. maddesine göre hakkı ihlal edilen öncelikle üç gün içinde ihlalin durdurulmasını istemek zorundadır.

E-Mail Adresim : Tolga.yzcr@gmail.com












































































123 yorum:

  1. merhabalar..neredeyse on kitap aldım listenizden...çooook teşekkür ediyorum ..varolun..

    YanıtlaSil
  2. burada bir hazine yatıyor,emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. burada bir hazine yatıyor, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. paylaşımınız için çok teşekkürler, çok güzel bir arşiviniz var

    YanıtlaSil
  5. tek kelime ile muhteşemsiniz zecheria sitchin kitaplarının hepsi elimde mevcut. fakat yanımda taşımak istiyordum tabletten okuyabileceğim sayenizde çok sağ olun....

    YanıtlaSil
  6. Sağolun var olun tüm aradigim kitaplari burada buldum esenlikler dilerim

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, harika bir arsiv, emeginize saglik.

    YanıtlaSil
  8. Süpeerrmişş:-)) ...Çok istediğim bir kitabı buldum ....Ona bakarken başka güzel kitaplar da.. :)
    Çookk teşekkürler ... Aahh bi de şu "bilinçaltının gücü"nü bulabilseydim:-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,aradığınız kitabı bulursam onu da paylaşırım.Sevgiler..

      Sil
    2. Kitap ararken google.da Sitenize raslayıp üstteki yorumumu yazdıktan 5 -6 ay sonra,
      tesadüfen face sayfanıza ve ordan da yine buraya girmişim.
      ...Şöyle oldu :
      Facebooktaki grubumuzun yöneticisinin sayfasında bir video gördüm..Sizin face sayfanızdan paylaşmış.
      ""Kimmiş, bi bakiim"" dedim:)
      önce isminizi hatırlamadım tabi...Paylaşımlarınız ilgimi çekti, bakarken "pdf kitaplar" gönderinizi gördüm.
      Tıklayıp da , blog sayfanızla karşılaşınca ,hatırladım o zaman.
      __________________________________________

      . . .Tolga Bey ,
      face sayfanızda annenizi ebediyete uğurladığınızı gördüm.
      Size çok sabırlar ,anneciğinize ALLAH'TAN rahmet dilerim.
      Mekanı cennet olsun.
      ___________________________________________________

      Sil
    3. Başsağlığı mesajınız için ayrıca teşekkür ederim,saygılar.

      Sil
  9. böyle değerli bi arşivi olan insanda mutlaka değerlidir..sağolasın

    YanıtlaSil
  10. Emeğinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  11. Mükemmel paylaşımlar! Çok çok cok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Hocam selamlar psişik arkeoloji kitabını pdf olarak yayınlama imkanınız var mı? 1 senedir arıyorum bulamadım. kitapçılarda yok. internetten alayım dedim stokta var görünürken sipariş sonrasında stokta yok bilgisi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığınız kitabı bulursam onu da paylaşırım.Sevgiler..

      Sil
    2. Kitabin pdf sini bulabildiniz mi acaba.. psisik arkeoloji

      Sil
  14. sağol kardeşim çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  15. andromedadan gelen uzaylı kitabı yok mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığınız kitabı bulursam onu da paylaşırım.Sevgiler..

      Sil
  16. Çok teşekkür ederim.
    Başta kutsal kitaplar olmak üzere 10 un üzerine kitap yükledim..
    Yüklediklerimi inceleyip beğendiğim kitap olursa varsa basılı suretinide alırım..
    Burdaki kitapların bazıları artık piyasada satılmıyor (mesela altın çiçeğin sırrı)
    Birde Aydınlanma Nedir ( Ayna yayınevi - satış yok )vardı bu da olsa iyi olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,aradığınız kitabı bulursam onu da paylaşırım.Sevgiler..

      Sil
  17. lobsang rampa ikinci beden kitabını arıyorum, d&r da tükenmiş, elinizde pdf mevcutmu? Teşekkürederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,aradığınız kitabı bulursam onu da paylaşırım.Sevgiler..

      Sil
  18. Selamlar, çok ilgimi çeken kitaplar buldum,indirdim,teşekkürler,sevgiyle... (Gamze H.)

    YanıtlaSil
  19. Selamlar,
    Çok ilgimi çeken kitaplar buldum,indirdim.Çok teşekkürler.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkürler emeğinize sağlık harika bir arşiv.

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkürler emeğinize sağlık harika bir arşiv.

    YanıtlaSil
  22. çok teşekkürler emeğinize sağlık harika bir arşiv

    YanıtlaSil
  23. tek kelime ile harika
    Allah razı olsun
    bu kütüphane bir servet

    özellikle önereceğeniz eserler hangileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Hepsi seçilmiş kitaplardır,hepsini öneririm.Sevgiler..

      Sil
  24. çok ama çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. Ayşe hanım merhaba,ilgilendiğiniz kitabın üzerine tıklayın açıldığında sağ üstte sağdan ikinci (indir) kısmına tıklayın iner,sevgiler..

      Sil
  26. 'Bitkilerin Gizli Yaşamı' ve ' Parapsikoloji Bitkiler Araştıraması ' gerçekten bitki ve insanların arasında ki gizli bağı ortaya koyan büyük eserler . Bu alanda gerekli araştırmalar ve çalışmalar yapılırsa tahminimce bilim ve bilinç açısından baya yol kaydetmiş olacağız . Bu alanla ilgili araştırmalar yapılması ve gerekli ilgiyi görmesi dileğiyle ...

    YanıtlaSil
  27. Harika bir liste. Listede yer almayan kitapları www.ucretsizpdfkitap.com adresinde buldum.

    YanıtlaSil
  28. BİLİNÇLİ RÜYALAR DÜNYASINI KEŞFETMEK adlı yayının linkinde başka bir yayın var. Bildirmek istedim. Bilgilendirici paylaşımlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  29. paylasimlarinizin cok faydasini gordum/gormekteyim tesekkurler. belki elinizde vardir, rudolf steiner in "akasik kayitlar" ve "teozofi" adli kitaplarini ariyorum.

    YanıtlaSil
  30. Aradığım ve aramadığım bir çok kitabı burada buldum, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  31. Meehabalar cok cok tesekkurler paylasimlariniz icin gercekten bir hazine fakat bilinçli rüyalar dunyasini kesfetmek adli kitabin linki ni tiklayinca kayip ruhlarin uyanisi kitabi cikiyor bunu duzeltmeniz mumkun mü? Tekrardan cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  32. normalde yourm yazmaya üşenirim ama o kadar muhteşem i arşiv ki söylemeden edemicem çok teşekkürler bu kitaplar bi servet hem maddi hem bilgi anlamında

    YanıtlaSil
  33. Size nasil tesekkur etmeli.. İnsanoğlu ayaga kalk kitabını aylardır arıyordum. Emekleriniz güzelliklerle karsilik bulur umarım

    YanıtlaSil
  34. çalışmalarınız daim olsun,çok faydalandım,öğrencilerime tavsiye ediyorum,teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. Bu kitapta bir sıkıntı var.
    KARMA / EYLEM = YAZGI = NEDEN = SONUÇ YASASI VE İŞLEYİŞİ - B.A.M

    YanıtlaSil
  36. Ivan Osokin'in Tuhaf Yaşamı
    P. D. Ouspensky

    Bulmak mümkün müdür?

    YanıtlaSil
  37. teşekkürler, mükemmel ötesi bir paylaşım

    YanıtlaSil
  38. Tolga bey merhaba kitaplarınızın bir çoğunu aldım tteşekkürler listenize telekült gücünüde eklermisiniz tşkler saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yaşar bey,aradığınız kitabı bulursam onu da listeye eklerim,sevgiler.

      Sil
  39. Tolga bey merhaba.Sayfanızdan çok güzel yayarlandım sizden ricam telekült gücü adlı kitabıda listeye koyarsanız sevinirim saygılar

    YanıtlaSil
  40. çok teşekkür ederim. Zecharia Sitchin in kitaplarının hepsine birden eriştiğime inanamıyorum...

    YanıtlaSil
  41. Merhaba Tolga Bey. Westworld dizisini izlediniz mi ? Merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Güler hanım,ilk 2 bölümünü izledim ama zaman sıkıntımdan dolayı devam edemedim,fakat ilk fırsatta hepsini izleyeceğim :)

      Sil
  42. Değerli Kardeşim selamlar,
    Gerçek bir emek var bu sitede ellerine sağlık. Çok kıymetli kitaplar var.
    Sevgiyle selamlıyorum.
    Başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,teşekkür ederim.Size bir faydam olduysa ne mutlu bana.Sevgiler..

      Sil
  43. Aradığım tüm kitapları sizin sitenizde buldum,emeğiniz için size minnettarım.Merak ettiğim kitapları inceledim ve beğendiklerimi bulabilirsem gidip satın alacağım, bu paylaşımınızla beni çok mutlu ettiniz,size gönülden teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim Tolga Bey .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,rica ederim.Telif haklarına olan saygınız,hassasiyetiniz,anlayışınız için asıl ben teşekkür ederim,size bir faydam olduysa ne mutlu bana,sevgiler..

      Sil
  44. emeklerinize sağlık hiç bir yerde bulamadığım bir kitabı buldum. teşekkürlerr.

    YanıtlaSil
  45. oldukça güzel bir arşiv. paylaşımınız için teşekkürler. devamını bekleriz :)

    YanıtlaSil
  46. tek kelime ile mükemmel bir arşiv. 1 ay önce tesadüfen sümer tabletlerini okudum. kafamda bir sürü soru vardı bu arşiv sayesinde sorularıma cevap bulabileceğim... ankara da iseniz görüşmek ve tanışmakta isterim...

    YanıtlaSil
  47. Çok iyi bir arşiv özellikle cosmos ve bilim kurgu meraklılıları için vazgeçilmezleri ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  48. tolga bey çok teşekkürler emeklerinize sağlık sürekli arşivinizden faydalanıyorum. hayatımda ki bir çok soruya yanıt buluyorum sayenizde.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Melis hanım,rica ederim,Size bir faydam olduysa ne mutlu bana.Sevgiler..

      Sil
  49. kitapları gördüğümde uzun zamandır yaşamadığım bir heyecan yaşadım. harika bir arşiv olmuş emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  50. Çok başarılı.Lobsang Rampa'nın Tibetli Bilge kitabını da bulursanız tadından yenmez.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,elimden geldiğince telif hakları sebebiyle bir suç işlemeyeceğim kitapları yüklemeye çalışıyorum.Saygılar..

      Sil
  51. Bana cok guzel bir kapi acildigini hissediyorum. Okumalar icin yol haritasi ariyordum, buldum. Sagolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Rica ederim , dilerim size faydam olur.Sevgiler..

      Sil
  52. eski pdfleri göremedim :(

    YanıtlaSil
  53. Tolga Bey Herkes gibi bende çok teşekkür ederim.İlginç bir şekilde bu kitaplar günümüze ulaşmamış.Yıllar önce bir sahafta sirius misyonu kitabını görüp almıştım ve kaybettim.Kaybettikten sonra yıllarca aradım ve bulamadım.Bu yayınlara ulaşmak çok zor ve sayenizde bu sene buldum.Siz gerçekten çok iyi bir şey yapmışsınız ve baya da vaktinizi almıştır eminim.Çok teşekkürler iyi ki yapmışsınız bu bilgilere ulaşabilmesi insanların çok iyi bir şey.Size kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Rica ederim,asıl ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.Bu kitapları artık bulmak imkansız,çünkü Bilim Araştırma Merkezi artık yok,bu yüzden değerliler,tabi değerini bilenlere.. Sevgiler..

      Sil
  54. İçtenlikle Teşekkürler, Sevgiler ve Saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Asıl ilginiz için ben size teşekkür ederim.Saygılar..

      Sil
  55. Emeğinize yüreğinize sağlık, muhteşem bir birikim, izninizle kitaplardan indirdim, Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için teşekkür ederim.Size bir faydam olduysa ne mutlu bana.Sevgiler..

      Sil
  56. Bu kitapların hepsi ilgim dahilinde olan kitaplar, emeğinize sağlık çok güzel bir araştırma dizisi. Çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Levent bey,asıl ilginiz için ben size teşekkür ederim.Saygılar..

      Sil
  57. Merhabalar tolga bey öncelikle verdiği
    niz emekler için teşekkür ederim. Sizden çok
    Istediğim ama pdf sini bir türlü bulamadiğim
    Kitabi rica edecektim. Kitabin adı Dr.
    Hernandez ufo Andromeda. Bu kitabi yükleyebilirsenz çok mutlu olurum.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Rica ederim,asıl ilginiz için ben size teşekkür ederim.Aradığınız kitabın ne yazık ki PDF formatı henüz yok,kitap halen satışta olduğu için telif hakları sebebiyle kimse başı ağrısın istemez,ama bir süre sonra internette bulunabilir bir kitap olacağından eminim,kitabı mutlaka okumanızı tavsiye ederim.Sevgiler..

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim tolga bey umarım kısa zamanda bulup okurum.Yuklediğiniz diğer kitapları da okumaya başlayacağım emeğinize sağlık. Bir çok kişi sizin vesileniz ile bu kitaplardan yararlanabilecek.Harikasınız sevgiler.💙

      Sil
    3. Rica ederim.Sizlere faydam olursa mutlu olurum.Her şey sizler için.Sevgiler 💙

      Sil
  58. Yanıtlar
    1. Rica ederim,ilginiz için ben size teşekkür ederim.Saygılar..

      Sil
  59. Tolga bey. teşekkür ederim. tesadüfen gördüm blogunuzu. Çok beğendim. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Rica ederim,asıl ilginiz için ben size teşekkür ederim,size bir faydam olduysa bu beni mutlu eder.Sevgiler..

      Sil
  60. Harika arşiv çok faydalı olacağına inanıyorum çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  61. Paylaşımınız için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  62. Selam Tolga Bey,

    Kitaplar harika; Paylaşımınız için ayrıca içtenlikle Teşekkürlerimi ve Saygılarımı sunarım.
    Elinizde başka kaynaklar var ise bunlardan bilgi edinmek isterim. Paylaşabilir misiniz; canersarigul@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Caner bey.Elimde olan kaynaklar şimdilik bukadar,ancak zaman zaman güncelliyorum,sevgiler..

      Sil
  63. Salam, çox təşəkkür edirəm ! Bütün kitapları indirdim! Uzun zamandır oxumaq istədiyim kitaplardır hər biri, inanın ki çanta dolusu para bulsam bu qədər sevinməzdim ! Çox təşəkkür edirəm !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Rica ederim,size bir faydam olduysa ne mutlu bana.Saygılar..

      Sil

Yukarı Git